Contentcreatie en marketing zijn nog steeds de beste benaderingen om een online imperium op te bouwen, groot of klein. Er wordt mij constant gevraagd waarom ik elke dag een soort inhoud maak. Hier is mijn antwoord:
Waarom ik (en mijn meest succesvolle studenten) elke dag inhoud maak
Zometeen ga ik een van mijn grootste geheimen onthullen over het verband tussen het maken van content en het maken van producten. Maar eerst wil ik je vertellen over de 5 dingen die je moet hebben om online succesvol te zijn. Er zijn 5 dingen die je nodig hebt om online enorm succesvol te zijn in elke niche. Deze vijf pijlers van succes zijn:
Content creatie
Online zichtbaarheid
Verkeersgeneratie
Lijst gebouw
Productcreatie
Het leuke aan het elke dag creëren van een soort van AI content creation is dat het zorgt voor de eerste van de vijf, en je klaarstoomt om gemakkelijk de volgende vier pijlers van online succes te bereiken.
Ik denk dat je het maken van content een magische knop zou kunnen noemen, omdat het online zichtbaarheid, het genereren van verkeer, het maken van lijsten en het maken van producten zo veel gemakkelijker maakt.
Laten we dat eens van dichterbij bekijken
Online zichtbaarheid – U hoeft niet overal op internet gevonden te worden, en dat kunt u zich ook niet veroorloven. Het goede nieuws is dat je gewoon overal in je niche gevonden moet worden. Wanneer u uw inhoud maakt en op de markt brengt, wordt u overal in uw niche gevonden. Dit leidt ertoe dat u de go-to-expert in uw niche bent, degene waar mensen als eerste aan denken.
Verkeer genereren – Wanneer u delen van uw inhoud online op de markt brengt en een link naar een van uw webeigendommen opneemt, genereert u hooggekwalificeerd verkeer. Het is relatief eenvoudig om voor te gaan waar het verkeer naartoe gaat en het vervolgens precies om te leiden waar u het wilt hebben.
Lijstopbouw – Wanneer u een oproep tot actie aan het einde van uw inhoud opneemt, zal uw lijst groeien. En groei met mensen die genoeg tijd hebben besteed aan het bekijken van uw inhoud om meer van u te willen. Dit elimineert de bandenschoppers en brengt u hooggekwalificeerde prospects.
Productcreatie – In mijn model creëer je tijdens het maken van je inhoud ook je informatieproducten. Dit is een van de geheimen van hoe ik en mijn studenten zulke productieve makers van producten en bronnen kunnen zijn.